Escoles d’estiu per a docents

L’FCRI organitza cada mes de juliol cursos d’estiu per a docents d’ESO, gratuïts i reconeguts pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Els cursos plantegen una aproximació eminentment pràctica, la qual cosa permet als assistents conèixer de primera mà com dur a terme un conjunt de propostes experimentals i realitzables.

CiA_Amgen_Edicio2017_FCRi_FundacioRecerca

L’objectiu és ajudar els docents per fer més atractius, participatius i experimentals els continguts STEM (Ciències, Tecnologia, Enginyeries i Matemàtiques) de secundària.

Escola tardor

Els cursos compten amb el suport de Fundació “la Caixa” i, a banda de l’FCRI, estan coorganitzats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la UB, UAB, UdG, UdL, UPC, i URV.

Marc Portella
mportella@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Col·laborem amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i Fundació “la Caixa”.

Dept Ensenyament
Fundació La Caixa