Petits Talents Científics

El programa d’actualització científica per a mestres d’educació infantil i primària “Petits Talents Científics” organitzat conjuntament per l’FCRI, l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona i EduCaixa, vol fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat d’educació infantil i primària.

Proporcionem als centres educatius un seguit de recursos i orientacions pedagògiques que ajudin els mestres a implantar metodologies més participatives i creatives a l’aula.

Aquests recursos permeten la realització de petits treballs de recerca i de pràctiques experimentals per part de l’alumnat.

El programa es va iniciar el curs 2013-2014 a la ciutat de Barcelona, i des de llavors, en col·laboració amb diverses administracions i empreses, s’ha estès per diferents punts del territori com ara l’Hospitalet de Llobregat i la Garrotxa.

Marc Portella
mportella@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Programa coorganitzat amb l’Ajuntament de Barcelona i EduCaixa.

Ajuntament de Barcelona
Fundació La Caixa