Petits Talents Científics

El programa d’actualització científica per a mestres d’educació primària “Petits Talents Científics” vol fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat d’educació primària.

A partir de la formació, proporcionem als centres educatius un seguit de recursos i orientacions pedagògiques que ajudin els mestres a implementar metodologies més participatives i creatives a l’aula.

Cada edició se centra en una temàtica concreta que uneix diversos continguts  del currículum educatiu de primària, que normalment es treballen per separat.  Així es fomenta una visió transversal d’aquests continguts entre els mestres de cicle mitjà i superior d’educació primària.

El programa es va iniciar el curs 2013-2014 a la ciutat de Barcelona, i des de llavors, en col·laboració amb diverses administracions i empreses, s’ha estès per diferents punts del territori com ara l’Hospitalet de Llobregat, la Garrotxa, Girona, Tarragona i Lleida.

M. del Mar Rovira (PTC Garrotxa i l’Hospitalet)
mrovira@fundaciorecerca.cat

Mar Martínez (PTC Girona, Tarragona i Lleida)
mmartinez@fundaciorecerca.cat

Montse Miras (PTC Barcelona)
mmiras@fundaciorecerca.cat

Hi col·laboren

Les diferents edicions del programa compten amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i Fundació “la Caixa” (PTC Barcelona); Tavil, Noel, Hipra i Cubus Immobiliària (PTC Garrotxa);  Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat (PTC Hospitalet); Fundació “la Caixa” (PTC Girona, Tarragona i Lleida).