FCRI

Estat de la ciència a Catalunya

És un informe biennal que neix de la necessitat de disposar de dades actualitzades de la recerca i la innovació catalana, i analitzar, de forma sistemàtica i contextualitzada, els seus resultats a nivell europeu.

A partir de les dades i indicadors més rellevants, aportades pels diferents agents del sistema de recerca i innovació, es posa en relleu l’estat de la nostra recerca, detectant-ne tant les fortaleses com els punts de millora, permetent alhora apreciar-ne l’evolució al llarg del temps.

L’informe s’adreça en una primera instància a tota la ciutadania de Catalunya, entenent que la recerca i la innovació són un dels pilars del benestar futur de la nostra societat i, per tant, d’interès per a tothom. En un segon nivell, esperem que sigui d’especial utilitat, tant per al públic relacionat amb l’ecosistema de recerca i la innovació (investigadors, acadèmics, emprenedors, facilitadors, etc.) com per als analistes i els responsables de la formulació de polítiques públiques.

Dolors López
dlopez@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Aquest informe compta amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.