logo Setmana de la Ciència

Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència (SC), iniciativa de comunicació pionera a l’Estat organitzada per l’FCRI des de 1996, ofereix cada any ampli ventall de prop de 500 activitats multidisciplinàries de disseminació cientificotecnològica arreu Catalunya, entre conferències i taules rodones, jornades de portes obertes a centres de recerca i museus, cursos i tallers i exposicions, tots ells gratuïts i per a molts diversos públics.

Durant la trajectòria de l’SC, prop de 1.800.000 persones hi han participat, amb una mitjana anual d’uns 72.000 assistents.

L’SC compta amb el suport del Departament de Recerca i Universitat de la Generalitat de Catalunya, i la col·laboració de més de 100 entitats, entre elles les 12 universitats catalanes.

Enric Garrell
egarrell@fundaciorecerca.cat

Organitzen

La Setmana de la Ciencia està organitzada per l’FCRI amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya i la Fundació “la Caixa”.

GeneralitatCatalunya_FCRi_2
Imatge gràfica del projecte