logo Setmana de la Ciència

Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència (SC), iniciativa de comunicació pionera a l’Estat organitzada per l’FCRI des de 1996, ofereix cada any ampli ventall de prop de 500 activitats multidisciplinàries de disseminació cientificotecnològica arreu Catalunya, entre conferències i taules rodones, jornades de portes obertes a centres de recerca i museus, cursos i tallers i exposicions, tots ells gratuïts i per a molts diversos públics.

Imatge activitat Setmana de la Ciència 2019
Durant la trajectòria de l’SC, prop de 1.800.000 persones hi han participat, amb una mitjana anual d’uns 72.000 assistents.
Imatge activitat Setmana de la Ciència 2018
L’SC compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la Secretaria d’Universitats i Recerca, i la col·laboració de més de 100 entitats, entre elles les 12 universitats catalanes.

La Setmana té el suport de diverses empreses i entitats com ara la Fundació “la Caixa”.

Enric Garrell
egarrell@fundaciorecerca.cat

Organitzen

La Setmana de la Ciencia està organitzada per l’FCRI amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i la Fundació “la Caixa”.

GeneralitatCatalunya_FCRi_2
Fundació La Caixa