Cafès amb la Recerca

El programa “Cafès amb la Recerca”, organitzat per l’FCRI, és un punt de trobada entre entitats de recerca, empreses i inversors per trobar possibles vies de col·laboració. Plantejat com un espai d’intersecció entre investigadors, universitats, grups de recerca i pimes amb potencial innovador, fomenta i promou la col·laboració publicoprivada. Aquestes trobades, presencials o virtuals, tenen un format obert i s’adrecen principalment a empreses de qualsevol sector que basen el seu model d’innovació en la recerca aplicada.

L’objectiu dels “Cafès amb la Recerca” és assenyalar possibles punts d’interès entre les línies de recerca i els objectius de les empreses, per crear sinergies i iniciar vies de col·laboració.

Ciencia Empresa Cafe Recerca 3

L’FCRI organitza aquestes trobades per tal d’establir ponts de connexió entre el sistema de recerca i el teixit empresarial.

Ciencia Empresa Cafe Recerca 4

Aquestes sessions tenen una durada de 60 minuts i compten amb un promotor o entitat impulsora del Cafè.

Susaina Figuera
sfiguera@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Col·labora amb nosaltres el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.

Ibercaja FCRi
Imatge gràfica del projecte