Col·labora

Les empreses, interessades a fer un retorn a la societat amb accions socials i educatives de divulgació científica en tots els seus àmbits, tenen la seva gran oportunitat de fer-ho col·laborant amb l’FCRI.

Gràcies a la col·laboració de diferents entitats l’FCRI és capaç de portar a terme els projectes dels seus diferents eixos.

Les aportacions econòmiques d’empreses i fundacions privades i de les administracions públiques són bàsiques per poder fer les nostres activitats.

Les col·laboracions amb diferents departaments de l’administració pública i aliances estratègiques amb altres organitzacions ens permeten així mateix desenvolupar els nostres projectes amb total garantia d’excel·lència.

David Miramón
dmiramon@fundaciorecerca.cat

Quins són els beneficis per a l’empresa col·laboradora?

Ciència i Dades

Presència del logotip a totes les comunicacions del projecte i en material corporatiu de l’FCRI.

img_col_2

Comunicació de les activitats pròpies de l’empresa col·laboradora de manera destacada per part de l’FCRI.

img_col_3

Beneficis comunicatius en altres activitats vinculades a l’eix del programa en què col·labora.

56 investigadors

Trobades, esdeveniments o lliurament de premis presidits per representants de l’empresa.

Ciència i Societat

Possible participació d’investigadors i/o treballadors de l’empresa col·laboradora a conferències i xerrades a les escoles.

ciencia-i-aula

Publicació d’informes conjunts.

img_col_7

Reconeixement a la Memòria Anual de l’FCRI.

Ciència i Societat

Una part de les quantitats aportades podrà ser deduïda per l’empresa col·laboradora en funció de la col·laboració.

img_col_9

Altres beneficis que puguin ser d’interès de l’empresa col·laboradora.

Patronat

Generalitat de Catalunya
Obra social La Caixa
esteve