Borsa de treball

Vols treballar a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació?

OFERTES DE FEINA ACTIVES

CLOSE ACCORDION

En aquests moments no hi ha cap oferta de feina activa.

OFERTES DE FEINA TANCADES

CLOSE ACCORDION

Director/ora de Comunicació i Organització d’Actes (termini: del 9 al 23 de setembre de 2022)

Busquem un/a director/ora de comunicació i organització per transformar l’FCRI en una organització amb presència destacada en l’ecosistema català de recerca i innovació, així com en l’entorn digital; amb una imatge innovadora i de futur, que promogui la col·laboració publicoprivada en el marc de la societat del coneixement.

Funcions:

· Desenvolupament de l’estratègia de comunicació i del pla de comunicació 2023-2025, en el marc del pla estratègic

· Organitzar la presència digital de l’FCRI

· Coordinar la presència en premsa escrita i digital

· Potenciar la imatge i marca de l’entitat

· Coordinar l’organització d’actes i protocol

· Promoure els continguts audiovisuals

· Coordinar els materials impresos

· Altres funcions vinculades a la direcció de comunicació de l’entitat

Requisits imprescindibles:

· Títol universitari en Ciències de la Comunicació, Audiovisuals o similar

· Àmplia experiència professional prèvia en l’àmbit de la comunicació i la seva gestió (direcció de comunicació):

o Experiència en el sector públic (mínim 5 anys)

o Experiència en el sector de la recerca, innovació i universitats (mínim 5 anys)

Es valorarà:

· Experiència en l’elaboració d’estratègia de comunicació corporativa, especialment del sector públic.

· Experiència en el lideratge i la coordinació d’equips.

· Experiència en el diagnòstic i auditories de comunicació corporativa, especialment del sector públic.

Habilitats: persona dinàmica, creativa, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Amb capacitat d’integrar-se, col·laborar i participar de manera activa en equips de treball. Capacitat per actuar amb eficàcia en situacions de pressió de temps. Al dia de les darreres tendències.

Recepció de CV fins al 23/09

Gestor/ora de projectes educatius (termini: de l'1 de juliol al 15 de juliol de 2022)

Busquem una persona amb estudis científics, preferentment amb experiència en l’àmbit de la divulgació de la ciència i l’educació, organitzada, motivada i metòdica, amb disposició i facilitat per treballar en equip i habilitat per a la gestió de projectes.

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

· Gestionar, planificar, executar i controlar el pressupost de projectes de l’àmbit educatiu

· Vetllar pel compliment de fites i terminis.

· Informar al cap de secció del desenvolupament dels projectes.

· Participar en reunions de coordinació.

· Avaluar projectes: creació i enviament de qüestionaris, informe de resultats, etc.

· Gestionar activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos, etc. Des de la definició inicial a la preparació de tota la informació, la seva tramesa, organització dels detalls logístics dels actes, etc.

Requisits i habilitats

· Grau/llicenciatura científica i/o pedagogia/magisteri

· Anglès: nivell avançat, escrit i oral

· Nivell C2 de català

· Ofimàtica a nivell d’usuari

· Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

Es valorarà:

· Coneixement i experiència en didàctica de la ciència

· Estudis complementaris en l’àmbit educatiu

· Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya

· Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.

Contracte temporal.

Presentació sol·licituds:

Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 15/07/2022.

Dissenyador/ora gràfic/a (termini: del 21 de juny al 15 de juliol de 2022)

Busquem un/a dissenyador/ora amb experiència en creació i maquetació de dissenys web, maquetació d’altres continguts digitals i offline. Busquem una persona amb idees i implicació, que sàpiga treballar en equip.

Funcions:

· Creació i aplicació de dissenys sobre web (HTML i WordPress)

· Desenvolupament de continguts digitals promocionals (banners, landing pages, animacions, etc)

· Identitat corporativa, noves marques i branding

· Disseny gràfic: maquetació de documents, fulletons, llibres,etc.

Coneixements necessaris:

· Desenvolupament web. Amplis coneixements de WordPress, PHP, CSS i maquetació web en general (responsive design i DobleA).

· Domini del Paquet d’Adobe enfocat a disseny (Photoshop, llustrator, lndesign, … )

· Disseny gràfic

· Usabilitat web i experiència de l’usuari

Formació:

Grau universitari en disseny / disseny web o similar. Imprescindible coneixements sobre maquetació web (CSS i Bootstrap).

Habilitats:

Persona dinàmica, creativa, resolutiva, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Al dia de les darreres tendències.

Experiència demostrable:

Recomanable 5 anys.

Presentació sol·licituds:

Recepció de CV fins al 15 de juliol de 2022.

Contacte Administració

Pilar Montero