Borsa de treball

Vols treballar a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació?

OFERTES DE FEINA ACTIVES

CLOSE ACCORDION

En aquests moments no hi ha cap oferta de feina activa.

OFERTES DE FEINA TANCADES

CLOSE ACCORDION

Gestor/ora de projectes educatius (termini: de l'1 de juliol al 15 de juliol de 2022)

Busquem una persona amb estudis científics, preferentment amb experiència en l’àmbit de la divulgació de la ciència i l’educació, organitzada, motivada i metòdica, amb disposició i facilitat per treballar en equip i habilitat per a la gestió de projectes.

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

· Gestionar, planificar, executar i controlar el pressupost de projectes de l’àmbit educatiu

· Vetllar pel compliment de fites i terminis.

· Informar al cap de secció del desenvolupament dels projectes.

· Participar en reunions de coordinació.

· Avaluar projectes: creació i enviament de qüestionaris, informe de resultats, etc.

· Gestionar activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos, etc. Des de la definició inicial a la preparació de tota la informació, la seva tramesa, organització dels detalls logístics dels actes, etc.

Requisits i habilitats

· Grau/llicenciatura científica i/o pedagogia/magisteri

· Anglès: nivell avançat, escrit i oral

· Nivell C2 de català

· Ofimàtica a nivell d’usuari

· Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

Es valorarà:

· Coneixement i experiència en didàctica de la ciència

· Estudis complementaris en l’àmbit educatiu

· Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya

· Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.

Contracte temporal.

Presentació sol·licituds:

Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 15/07/2022.

Dissenyador/ora gràfic/a (termini: del 21 de juny al 15 de juliol de 2022)

Busquem un/a dissenyador/ora amb experiència en creació i maquetació de dissenys web, maquetació d’altres continguts digitals i offline. Busquem una persona amb idees i implicació, que sàpiga treballar en equip.

Funcions:

· Creació i aplicació de dissenys sobre web (HTML i WordPress)

· Desenvolupament de continguts digitals promocionals (banners, landing pages, animacions, etc)

· Identitat corporativa, noves marques i branding

· Disseny gràfic: maquetació de documents, fulletons, llibres,etc.

Coneixements necessaris:

· Desenvolupament web. Amplis coneixements de WordPress, PHP, CSS i maquetació web en general (responsive design i DobleA).

· Domini del Paquet d’Adobe enfocat a disseny (Photoshop, llustrator, lndesign, … )

· Disseny gràfic

· Usabilitat web i experiència de l’usuari

Formació:

Grau universitari en disseny / disseny web o similar. Imprescindible coneixements sobre maquetació web (CSS i Bootstrap).

Habilitats:

Persona dinàmica, creativa, resolutiva, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Al dia de les darreres tendències.

Experiència demostrable:

Recomanable 5 anys.

Presentació sol·licituds:

Recepció de CV fins al 15 de juliol de 2022.

Contacte Administració

Pilar Montero