Borsa de treball

Vols treballar a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació? 

OFERTES DE FEINA ACTIVES

CLOSE ACCORDION

En aquests moments no hi ha cap oferta de feina activa

OFERTES DE FEINA TANCADES

CLOSE ACCORDION

CLOSE ACCORDION

Tècnic/a (termini: del 28 d'abril al 31 de maig de 2023)

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, entitat sense ànim de lucre, té per finalitat genèrica organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit.

L’Academia Europaea (AE) és una organització benèfica, sense ànim de lucre, amb seu a Londres i que té per objectiu l’avenç i la propagació de l’excel·lència acadèmica en humanitats, dret, ciències econòmiques, socials i polítiques, matemàtiques, medicina i totes les branques de les ciències naturals i tecnològiques a tot el món per al benefici general i per a l’avenç de l’educació de les persones de totes les edats,  a través de la promoció de la investigació europea, l’assessorament a governs i organitzacions internacionals en qüestions científiques i el foment de la investigació interdisciplinària i internacional.

L’Academia Europaea té diversos nodes (hubs) a diferents ciutats europees, un d’ells a Barcelona (Barcelona Knowledge Hub, BKH), que està gestionat per la  Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i dirigit pel Dr. Jaume Bertranpetit.

Per a la gestió del BKH de l’AE, la Fundació necessita incorporar:

Tècnic/a que s’encarregarà de contactar amb la seu de Londres i la presidència a Hèlsinki, d’organitzar les activitats del hub i establir contactes amb les administracions que donen suport al hub.

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte del BKH, amb les activitats que durà a terme, algunes de continuïtat (Premi Hipatia, Disputatio) i altres de noves com ara l’organització de  l’Àgora (científica) a dos nivells: exploratòria i ciutadana i coordinar les activitats de Ciència i Art que durà a terme el hub.

  • Organitzar i participar en reunions i esdeveniments. Capacitat de contactar i presentar els ponents.
  • Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció i tramesa d’informes i manteniment dels continguts de la pàgina web.
  • Suport i/o gestió d’activitats com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.

Requisits i habilitats

  • Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
  • Nivell avançat d’anglès, escrit i oral, ja que serà l’idioma utilitzat habitualment
  • Nivell alt de català.
  • Ofimàtica a nivell d’usuari. Eines d’internet i manteniment del web del hub (contingut)
  • Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació i les relacions públiques.

Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

Es valorarà:

  • Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
  • Experiència prèvia en el desenvolupament de funcions similars.
  • Iniciativa en la gestió, contactant els partners europeus i locals.

Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat) amb una carta d’expressió d’interès en anglès.

Data límit: 31 de maig de 2023

Tècnic/a (termini: del 12 al 24 de gener de 2023)

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, entitat sense ànim de lucre, té per finalitat genèrica organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit.

L’Academia Europaea (AE) és una organització benèfica, sense ànim de lucre, amb seu a Londres i que té per objectiu l’avenç i la propagació de l’excel·lència acadèmica en humanitats, dret, ciències econòmiques, socials i polítiques, matemàtiques, medicina i totes les branques de les ciències naturals i tecnològiques a tot el món per al benefici general i per a l’avenç de l’educació de les persones de totes les edats,  a través de la promoció de la investigació europea, l’assessorament a governs i organitzacions internacionals en qüestions científiques i el foment de la investigació interdisciplinària i internacional.

L’Academia Europaea té diversos nodes (hubs) a diferents ciutats europees, un d’ells a Barcelona (Barcelona Knowledge Hub, BKH), que està gestionat per la  Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i dirigit pel Dr. Jaume Bertranpetit.

Per a la gestió del BKH de l’AE, la Fundació necessita incorporar:

Tècnic/a que s’encarregarà de contactar amb la seu de Londres i la presidència a Hèlsinki, d’organitzar les activitats del hub i establir contactes amb les administracions que donen suport al hub.

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte del BKH, amb les activitats que durà a terme, algunes de continuïtat (Premi Hipatia, Disputatio) i altres de noves com ara l’organització de  l’Àgora (científica) a dos nivells: exploratòria i ciutadana i coordinar les activitats de Ciència i Art que durà a terme el hub.

  • Organitzar i participar en reunions i esdeveniments. Capacitat de contactar i presentar els ponents.
  • Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció i tramesa d’informes i manteniment dels continguts de la pàgina web.
  • Suport i/o gestió d’activitats com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.

Requisits i habilitats

  • Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
  • Nivell avançat d’anglès, escrit i oral, ja que serà l’idioma utilitzat habitualment
  • Nivell alt de català.
  • Ofimàtica a nivell d’usuari. Eines d’internet i manteniment del web del hub (contingut)
  • Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació i les relacions públiques.

Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

Es valorarà:

  • Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
  • Experiència prèvia en el desenvolupament de funcions similars.
  • Iniciativa en la gestió, contactant els partners europeus i locals.

Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat) amb una carta d’expressió d’interès en anglès.

Data límit: 24 de gener de 2023

Gestor/ora de projectes (termini: del 28 d'octubre al 6 de novembre de 2022)

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), entitat sense ànim de lucre, que té la finalitat genèrica d’organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit, precisa incorporar a la seva seu a Barcelona:

Gestor/ora de projectes

Què busquem: Busquem un/a gestor/a per al projecte europeu RRI-LEADERS sobre recerca i innovació responsables al territori. El consorci d’aquest projecte està format per les següents entitats: Applied Research and Communications Fund (Bulgària), Sofia Development Association (Bulgària), University of Western Macedonia (Grècia), Regional Association of Local Government of Western Macedonia (Grècia), Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (Catalunya), Promoció Econòmica-Ajuntament de Sabadell (Catalunya), Zurich University of Applied Sciences (Suïssa), Municipality of Thalwil (Suïssa) i Danish Board of Technology (Dinamarca).

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte.
Vetllar pel compliment d’objectius, tasques, fites, entregables i terminis.
Informar la Direcció de l’FCRI sobre el desenvolupament del projecte.
Participar i/o organitzar reunions i esdeveniments, alguns dels quals a ciutats europees.
Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció d’informes, etc.
Suport i/o gestió d’activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.

Requisits i habilitats:

Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
Anglès: imprescindible nivell avançat (mínim C1), escrit i oral.
Nivell alt de català.
Ofimàtica a nivell d’usuari.
Experiència relacionada amb la gestió de projectes europeus.
Disponibilitat per viatjar per Europa.
Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació.
Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

 Es valorarà: 

Coneixements en Recerca i Innovació Responsable (RRI,  Responsible Research and Innovation).
Certificació en llengua anglesa nivell C2.
Formació en l’àmbit de gestió de projectes.
Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.

Contracte temporal per substitució de baixa laboral.

Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 6 de novembre de 2022.

Director/ora de Comunicació i Organització d’Actes (termini: del 9 al 23 de setembre de 2022)

Busquem un/a director/ora de comunicació i organització per transformar l’FCRI en una organització amb presència destacada en l’ecosistema català de recerca i innovació, així com en l’entorn digital; amb una imatge innovadora i de futur, que promogui la col·laboració publicoprivada en el marc de la societat del coneixement.

Funcions:

· Desenvolupament de l’estratègia de comunicació i del pla de comunicació 2023-2025, en el marc del pla estratègic

· Organitzar la presència digital de l’FCRI

· Coordinar la presència en premsa escrita i digital

· Potenciar la imatge i marca de l’entitat

· Coordinar l’organització d’actes i protocol

· Promoure els continguts audiovisuals

· Coordinar els materials impresos

· Altres funcions vinculades a la direcció de comunicació de l’entitat

 

Requisits imprescindibles:

· Títol universitari en Ciències de la Comunicació, Audiovisuals o similar

· Àmplia experiència professional prèvia en l’àmbit de la comunicació i la seva gestió (direcció de comunicació):

o Experiència en el sector públic (mínim 5 anys)

o Experiència en el sector de la recerca, innovació i universitats (mínim 5 anys)

Es valorarà:

· Experiència en l’elaboració d’estratègia de comunicació corporativa, especialment del sector públic.

· Experiència en el lideratge i la coordinació d’equips.

· Experiència en el diagnòstic i auditories de comunicació corporativa, especialment del sector públic.

Habilitats: persona dinàmica, creativa, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Amb capacitat d’integrar-se, col·laborar i participar de manera activa en equips de treball. Capacitat per actuar amb eficàcia en situacions de pressió de temps. Al dia de les darreres tendències.

Presentació sol·licituds:

Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat).

Recepció de CV fins al 23/09

Gestor/ora de projectes educatius (termini: de l'1 de juliol al 15 de juliol de 2022)

Busquem una persona amb estudis científics, preferentment amb experiència en l’àmbit de la divulgació de la ciència i l’educació, organitzada, motivada i metòdica, amb disposició i facilitat per treballar en equip i habilitat per a la gestió de projectes.

Les funcions principals per a desenvolupar seran:

· Gestionar, planificar, executar i controlar el pressupost de projectes de l’àmbit educatiu

· Vetllar pel compliment de fites i terminis.

· Informar al cap de secció del desenvolupament dels projectes.

· Participar en reunions de coordinació.

· Avaluar projectes: creació i enviament de qüestionaris, informe de resultats, etc.

· Gestionar activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos, etc. Des de la definició inicial a la preparació de tota la informació, la seva tramesa, organització dels detalls logístics dels actes, etc.

Requisits i habilitats

· Grau/llicenciatura científica i/o pedagogia/magisteri

· Anglès: nivell avançat, escrit i oral

· Nivell C2 de català

· Ofimàtica a nivell d’usuari

· Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.

Es valorarà:

· Coneixement i experiència en didàctica de la ciència

· Estudis complementaris en l’àmbit educatiu

· Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya

· Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.

Contracte temporal.

Presentació sol·licituds:

Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 15/07/2022.

Dissenyador/ora gràfic/a (termini: del 21 de juny al 15 de juliol de 2022)

Busquem un/a dissenyador/ora amb experiència en creació i maquetació de dissenys web, maquetació d’altres continguts digitals i offline. Busquem una persona amb idees i implicació, que sàpiga treballar en equip.

Funcions:

· Creació i aplicació de dissenys sobre web (HTML i WordPress)

· Desenvolupament de continguts digitals promocionals (banners, landing pages, animacions, etc)

· Identitat corporativa, noves marques i branding

· Disseny gràfic: maquetació de documents, fulletons, llibres,etc.

Coneixements necessaris:

· Desenvolupament web. Amplis coneixements de WordPress, PHP, CSS i maquetació web en general (responsive design i DobleA).

· Domini del Paquet d’Adobe enfocat a disseny (Photoshop, llustrator, lndesign, … )

· Disseny gràfic

· Usabilitat web i experiència de l’usuari

Formació:

Grau universitari en disseny / disseny web o similar. Imprescindible coneixements sobre maquetació web (CSS i Bootstrap).

Habilitats:

Persona dinàmica, creativa, resolutiva, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Al dia de les darreres tendències.

Experiència demostrable:

Recomanable 5 anys.

Presentació sol·licituds:

Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat).

Recepció de CV fins al 15 de juliol de 2022.

Contacte Administració

Pilar Montero
Directora de Gestió
administracio@fundaciorecerca.cat