Escoles d’estiu 2023

CiA_Amgen_Edicio2017_FCRi_FundacioRecerca

En el marc de referència de la Competència Digital Docent (CDD), la Fundació Catalana per a la Recerca la Innovació (FCRI) engega una nova proposta formativa.

La formació consisteix en un curs d’estiu a realitzar d’entre una oferta de 5 cursos:

• L’experimentació a les classes de ciències utilitzant les noves tecnologies – Universitat de Girona. (25 hores)
  • L’experimentació a les classes de ciències utilitzant les noves tecnologies – Universitat de Lleida. (25 hores)
  • L’experimentació a les classes de ciències utilitzant les noves tecnologies – Universitat Rovira i Virgili. (25 hores)
  • Aprenentatge basat en videojocs: nivell inicial. (25 hores)
  • Interpretació i confecció de mapes 1 talls geològics. (20 hores)

La formació se basa en una metodologia adaptada a les competències, habilitats i interessos dels participants, perquè l’aprenentatge sigui significatiu, transferible a l’aula i permanent. A través d’aquests cursos es pretén desenvolupar la creativitat i el pensament crític en la creació de contingut de l’àmbit digital.

Els cursos són gratuïts i estan certificats pel Departament d’Educació (cal assistir a un mínim del 80% de les sessions). Formació disponible només per docents en actiu a Catalunya.

Programes i inscripcions

– L’experimentació a les classes de ciències utilitzant les noves tecnologies

Universitat de Girona. Del 10 al 14 de juliol de 2023. Vegeu programa. Inscripció

Universitat de Lleida.  Del 10 al 14 de juliol de 2023. Vegeu programa. Inscripció