Vocacions
científiques

Incrementem les vocacions cientificotècniques i l’interès per l’àmbit STEM a les escoles.

Apostem pel coneixement i el talent científic com a base socioeconòmica del país. Contribuïm a formar ciutadans amb pensament crític i capacitat de resoldre problemes, qualitats imprescindibles en un món en canvi constant.

Col·laborem amb les administracions i diverses institucions per sistematitzar la presència de la ciència a l’escola i augmentar les vocacions en l’àmbit CTM (Ciència, Tecnologia i Matemàtiques).

Donem suport i actualització als docents per a la introducció del mètode científic a les escoles.

Portem científics a les aules per a motivar els més joves en la carrera científica.

Marc Portella
mportella@fundaciorecerca.cat

Col·laboradors

Col·laborem amb Fundació “la Caixa”, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i diferents universitats i centres de recerca d’arreu Catalunya.

Dept Ensenyament
Fundació La Caixa