L’FCRI ofereix en format virtual durant novembre i desembre els nous Tallers de tardor Open STEAM

12 novembre 2020 | Sala de premsa

L’FCRI, amb el suport de la Fundació “la Caixa”, ofereix durant novembre i desembre el nous tallers d’innovació docent Open STEAM, que aporten suport i actualització als docents per a la introducció del mètode científic a les aules de primària, ESO i batxillerat. La situació excepcional viscuda arran de la pandèmia de la COVID-19 ha incidit en el canvi de format dels tallers, que ha passat a ser virtual. Telemàticament, els formadors conservaran el tradicional enfocament pràctic d’a iniciativa, per tal d’afavorir la formació del professorat en activitats d’experimentació científica adreçades a aquests nivells educatius.

Durant els mesos de novembre i desembre es realitzaran 4 propostes formatives enfocades en els àmbits del canvi climàtic i els oceans (17 de novembre); l’estudi del clima i el canvi climàtic (26 de novembre); Discontinuïtat, tectònica i terratrèmols (1 de desembre); i el Neuroart (11 de desembre). El nombre de places en aquestes formacions estarà limitat (màxim de 50 persones per curs) i l’assignació es farà per estricte ordre d’inscripció.

Vegeu programa i inscripcions.