Premis a la Transferència de Coneixement Joan Roget

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, convoca els Premis a la Transferència de Coneixement Joan Roget que reconeixen les accions vinculades a la transferència de coneixement considerades com a casos d’èxit del sistema per la seva aportació al desenvolupament econòmic i social d’investigadors o tècnics individuals, juntament amb les institucions a què pertanyen.

Aquests premis posen en valor persones, projectes i entitats que han demostrat un major potencial en les seves aportacions, amb una valoració significativa de l’impacte aconseguit durant la seva trajectòria investigadora, la capacitat de fer arribar el seu treball a l’aplicació pràctica i també el grau de connexió amb els usuaris potencials del coneixement generat.

Segons les bases dels premis, podran presentar candidatures els/les autors/autores del treball; agents del sistema català de recerca i innovació: universitats; centres de recerca; centres tecnològics; instituts universitaris de recerca; parcs científics, entre d’altres;  administracions públiques i entitats sense ànim de lucre. Els projectes o casos presentats han de tenir una antiguitat com a màxim de cinc anys.

Guardonats Premis a la Transferència de Coneixement Joan Roget 2022.

Susaina Figuera
sfiguera@fundaciorecerca.cat

Amb el suport

Aquests premis compten amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.