Cafès amb la Recerca 2023

CiA_Amgen_Edicio2017_FCRi_FundacioRecerca

Els Cafès amb la recerca de l’FCRI són un conjunt de trobades entre empreses i acadèmia. Tenen per objectiu connectar el sistema de recerca català amb el teixit empresarial, fomentar la recerca col·laborativa com a motor d’innovació, i apropar els agents públics i els privats dins la societat del coneixement.

Propers Cafès

Novembre

29/11/2023 – Cafè amb la Recerca Electrònica i semiconductors. ​Lloc: Sala polivalent de l’edifici Eureka del Parc de Recerca UAB.

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació(FCRI), i el Parc de Recerca UAB us convidem a assistir al Cafè amb la Recerca, al voltant de les àrees temàtiques del PERTE en microelectrònica i semiconductors, per tal de crear sinèrgies i explorar possibles vies de col·laboració indústria-acadèmia. Aquí us en compartim els detalls:

9.45 h. Arribada al PRUAB i acreditacions.

10.00 h. Benvinguda a càrrec de Carlos Valero, gerent del Parc de Recerca de la UAB, José Maria Santos, de la Fundació IberCaja i Jordi Mas, director general de l’FCRI.

10.10 h. Taula rodona moderada per Lídia Aguilera, cap d’Innovació i Partnerships Industrials del PRUAB, per presentar les principals línies de recerca aplicades de:

• Lluís Terés Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM, CSIC)
  • Raimon Casanova Departament de microelectrònica i sistemes electrònics Universitat Autònoma de Barcelona
  • Màrius Montón Institut d’Estudis Espacials de Catalunya – IEEC
  • Jordi Carrabina Departament de microelectrònica i sistemes electrònics Universitat Autònoma de Barcelona
  • José Salcedo Departament de Telecomunicacions i Enginyeria de Sistemes Universitat Autònoma de Barcelona
  • Eloi Ramón Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM, CSIC)

11.00 h. Torn de preguntes.

11.15 h. Cafè de networking amb els investigadors dels grups de recerca

Inscriu-t’hi!

Setembre

14/09/2023 – Cafè amb la Recerca La computació d’altes prestacions en l’agroalimentació.  Lloc: seu del BSC (Plaça d’Eusebi Güell, 1-3, 08034 Barcelona).

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), el Departament d‘Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)  i el Barcelona Supercomputing Center BSC us conviden a assistir al proper Cafè amb la Recerca, per tal de conèixer què és la computació d’altes prestacions (HPC) i la seva aplicació en les indústries agroalimentàries

La cita és el proper 14 de setembre de 2023, a les 10.00 hores, a la seu del BSC (plaça d’Eusebi Güell, 1-3, 08034 Barcelona), i hi inclourà una visita guiada a la capella de la Torre Girona, espai on està ubicat el MareNostrum, el supercomputador. Aquí us en compartim els detalls:

9.30 h. Cafè de networking.

10.00 h. Benvinguda a càrrec de Mariona Sanz, directora d’Innovació i Desenvolupament de Negoci del BSC; Joan Gòdia, director general d’Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del DACC; i Jordi Mas, director general de l’FCRI.

10.05 h.  Presentació de l’àrea de Recerca Ciències de la Terra i projectes del sector agroalimentari a càrrec d’Albert Soret, investigador principal de la unitat Earth System Services.

10.25 h. Oportunitats per a la col·laboració publicoprivada, a càrrec de Jordi Alba, director tècnic del Pla de doctorats industrials, i de Sefa de Ribot, cap del Servei d’Innovació Agroalimentària.

10.50 h. Torn de preguntes.

11.00 h. Visita guiada al MareNostrum, a càrrec d’Oriol Riu.