Borsa de treball

Ofertes actives

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), una entitat que dissemina la recerca i la innovació entre la societat per fomentar la cultura científica, cerca un nou director o directora general que tingui experiència i coneixements del sistema de recerca a Catalunya i al món.

L’FCRI ofereix un projecte estratègic de futur en un entorn públic i una retribució adequada a les capacitats de la persona seleccionada.

Les persones que hi estiguin interessades han d’enviar el seu CV i una expressió d’interès a l’adreça de correu electrònic: pmontero@fundaciorecerca.cat, tot indicant, com a títol del correu, “Direcció FCRI”, des del dia de publicació d’aquesta nota fins al dia 22 de desembre de 2021.

Contacte Administració

Pilar Montero