12 edició Concurs X(p)rimenta

• This Event has passed.

12 edició Concurs X(p)rimenta

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 12è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2022.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

X(p)rimenta 2022 compta amb el patrocini principal de Telstar i d’Ercros; el patrocini de Frit Ravich, del Centre Tecnològic Leitat, d’HP, de Beauty Cluster i de Ro-Botica; el suport de Pendulum i el MMACA; i la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya; l’EduCaixa.Fundació “la Caixa” i l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) – Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Més informació sobre com participar-hi a http://www.recercaenaccio.cat/noticies/oberta-la-inscripcio-al-concurs-xprimenta-2022/

14 febrer 2022 - 13 maig 2022 in Catalunya | Agenda, Ciència i Aula