Ciència i Societat

Setmana de la Ciència

què fem?

La Setmana de la Ciència (SC), iniciativa de comunicació pionera a l’Estat organitzada per l’FCRi des de 1996, ofereix cada any ampli ventall de més de 300 activitats multidisciplinàries de divulgació cientificotecnològica arreu Catalunya, entre conferències i taules rodones, jornades de portes obertes a centres de recerca i museus, cursos i tallers i exposicions, tots ells gratuïts i per a molts diversos públics.

Durant els més de 20 anys d’existència de l’SC, prop de 3 milions de persones hi han participat, amb una mitjana anual d’uns 150.000 assistents.

L’SC compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, mitjançant la Secretaria d’Universitats i Recerca, i la col·laboració de més de 100 entitats, entre elles les 12 universitats catalanes.

La Setmana també té el suport d’empreses com ara Gas Natural Fenosa, Esteve i d’Obra Social “la Caixa”.

organitza
responsables