L’FCRi i LEITAT realitzaran activitats conjuntes de disseminació científica

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el centre tecnològic LEITAT desenvoluparan en els propers mesos activitats conjuntes de disseminació del coneixement científic. Segons especifica un recent conveni entre ambdues entitats, l’FCRi i LEITAT dissenyaran i executaran projectes de divulgació i promoció de la recerca i el desenvolupament d’interès comú. Una col·laboració que, com esmenta l’acord, deriva de la complementarietat de gran part de les àrees d’actuació i objectius d’ambdues organitzacions. LEITAT, fundat el 1906, té com a missió gestionar tecnologies per a crear i transferir valor social, mediambiental, econòmic i industrial sostenible a les empreses i entitats, a través de la investigació i els processos tecnològics. Per la seva banda, l’FCRi, nascuda el 1986, dissemina la recerca i la innovació entre la societat per fomentar la cultura científica, les vocacions cientificotècniques entre els joves i l’emprenedoria i la col·laboració publicoprivada en aquest àmbit.

29 de novembre de 2019