Oberta fins al 29 de setembre la convocatòria dels Premis Nacionals de Recerca 2017

06 septiembre 2017 | Sala de premsa

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, va convocar el proppassat maig els Premis Nacionals de Recerca, que arriben enguany a la seva 28a edició. Aquests guardons reconeixen les diverses facetes tant de l’activitat investigadora com de les iniciatives de comunicació i divulgació científica, de mecenatge científic i de cooperació publicoprivada en R+I a Catalunya. Alhora, volen fomentar el reconeixement social de la ciència i divulgar entre la societat catalana l’activitat científica dels investigadors vinculats al nostre país.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 29 de setembre de 2017 a les 14.00 hores. Aquesta gestió caldrà fer-la a través del web www.fundaciorecerca.cat/premi, on es pot trobar tota la informació necessària i bases per a presentar la candidatura en qualsevol de les modalitats dels Premis Nacionals de Recerca.

Segons les bases, les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, i, en general, tots els agents del sistema català de recerca i innovació, poden presentar candidatures a les seves 5 categories: Premi Nacional de Recerca; Premi Nacional de Recerca al Talent Jove; Premi Nacional de Comunicació Científica; Premi Nacional de Mecenatge Científic; i Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I.