Notícies | Sala de premsa

Oberta fins al 28 de setembre la presentació de candidatures als PNR’22

05 septiembre 2022 | Notícies, Sala de premsa

El termini de presentació de candidatures a la 33a edició dels Premis Nacionals de Recerca (PNR) finalitza el pròxim 28 de setembre de 2022 a les 14.00 hores. La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, va convocar aquesta edició dels guardons el proppassat juny. La presentació de candidatures cal fer-la a través del web www.fundaciorecerca.cat/premi, on es troba tota la informació necessària i les bases per a presentar la candidatura en qualsevol de les modalitats dels PNR.

Els PNR tenen com a finalitat fomentar el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris, emprenedors i comunicadors científics vinculats al nostre país.

Els guardons consten dels 6 premis següents:

Premi Nacional de Recerca (investigadors o investigadores sènior).

Premi Nacional de Recerca al Talent Jove (investigadors o investigadores de fins a 40 anys).

Premi Nacional de Comunicació Científica.

Premi Nacional de Mecenatge Científic.

Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I.

Premi Nacional d’Innovació a la Creació d’una Empresa de Base Científica.

El Premi Nacional de Recerca consisteix en una figura acreditativa del ceramista i escultor Jordi Serra i la quantitat de 40.000 euros. El Premi Nacional de Recerca al Talent Jove consisteix en l’esmentada figura i la quantitat de 10.000 euros. La resta de guardons, sense dotació econòmica, inclouen sengles figures del mateix autor.

Segons les bases dels premis, les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, les empreses i fundacions i, en general, tots els agents del sistema català de recerca, desenvolupament i innovació, poden presentar candidatures a totes les categories.

Contacte Premsa

Miquel Àngel Guadalupe