La Fundació Bancària IberCaja col·labora amb Compàs, l’espai digital de comunicació entre ciència i empresa de l’FCRi

22 noviembre 2019 | Sala de premsa

La Fundació Bancària IberCaja col·laborarà en el finançament de l’espai digital de comunicació i interacció entre ciència i empresa, Compàs, promogut per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, segons un conveni signat entre les dues entitats. Aquest espai de l’FCRi identifica, aglutina i revela informació estratègica de tendències en recerca pública i privada a Catalunya.

Compàs ofereix recursos informatius rigorosos dirigits especialment a gestors i decisors en els camps de l’R+D, l’emprenedoria científic i tecnològic, la política científica i la innovació educativa, tant a nivell públic com privat. La informació es genera i aglutina en diferents formats (notícies, informes, estudis, rànquings, indicadors, metacercador) per facilitar la presa de decisions i la definició de projectes.

Mitjançant Compàs, l’FCRI impulsa un espai de comunicació efectiu i genuí entre el sistema de recerca i innovació, el teixit empresarial i la comunitat educativa, complint els seus objectius de crear mecanismes efectius de col·laboració entre aquests àmbits. IberCaja, per la seva banda, forma part de l’patronat de l’FCRi, i subscriu aquest conveni d’acord amb els seus objectius de foment d’activitats d’interès social, en aquest cas les de recerca, innovació i disseminació del coneixement científic.