30 May 2020
IIa Jornada Living Labs, Innovació Oberta i Universitats (telemàtica)

La Jornada tindrà lloc el proper dimarts 16 de Juny, de 11:00 a 14:00h, tindrà lloc la “IIa Jornada Living Labs, Innovació Oberta i Universitats”, de forma telemàtica a través d'Internet.

És organitzada enguany per la Universitat Autònoma de Barcelona, Centre de Visió per Computador i la Xarxa Europea de Living Labs (ENoLL), té dos objectius principals: comprendre quin ha sigut l’impacte de la tragedia provocada pel virus SARS-CoV-2 i la malaltia COVID-19 en el desenvolupament de les accions dels nostres Living Labs, i les innovacions socials digitals que s’han adoptat i desenvolupat per fer-hi front; i identificar quines accions es poden dur a terme des dels Living Labs, la innovació oberta i les pròpies universitats, per ajudar a la co-creació i desenvolupament de la nova societat digital post COVID-19.

Més informació sobre el programa: https://livinglabsuniversitat.wordpress.com/.

LA FUNDACIÓ -

16 de juny de 2020