28 Nov 2019
1a Conferència "Advances in Computational Biology" per promoure la recerca de les dones en biologia computacional

La primera conferència Advances in Computational Biology reunirà investigadores que treballen en biologia de sistemes, tecnologies òmiques intel·ligència artificial i computació d'alt rendiment amb aplicacions per a la biologia, tant en el sector públic com en el privat. La conferència tindrà lloc els dies 28 i 29 de novembre a La Pedrera (Barcelona).

El programa inclourà sessió de pòsters i presentacions orals, així com conferències de destacades científiques en els camps de la biologia computacional i la computació d'altes prestacions (HPC, per les sigles en anglès). Les principals ponents confirmades són Christine Orengo, líder del grup Orengo a la University College London, i Natasa Przulj, líder del grup Integrative Computational Network Biology en el departament de Ciències de la Vida del BSC, i Marie-Christine Sawley, directora de l’Exascale Lab a Intel.

A més, els participants tindran l'oportunitat d'interactuar personalment amb dones que són un referent en els camps de les tecnologies de la informació, la investigació acadèmica i la política que donen suport a la conferència.

La conferència està organitzada pel programa Bioinfo4Women del Barcelona Supercomputing Center (BSC), amb la col·laboració del Programa conjunt de Recerca en Informàtica Biomèdica (GRIB, IMIM-UPF) i i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Es tracta d’una conferència afiliada de la International Society for Computational Biology (ISCB).

Més informació: https://www.iscb.org/advcompbio2019.

LA FUNDACIÓ -