Ciencia y Sociedad

21 Ene 2021
#100tífiques 2021

Et necessitem l’11 de febrer de 2021 per lluitar contra la bretxa de gènere a l’escola en les matèries STEAM! Volem que siguis un referent professional per les nenes.

Per tercer any consecutiu, l’11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 200 escoles tindran l’oportunitat de connectar i conèixer més de 250 investigadores del món de l’empresa, centres de recerca i universitats del territori català en la iniciativa #100tífiques.

Et demanen que facis una xerrada virtual de XX minuts, l’11 de febrer a les 11.00 h, per una escola que t’assignarem. Volem que expliquis la teva activitat professional i com has arribat a dedicar-te a la recerca.

T’oferim abans, el 21 de gener, una jornada de formació i networking que et posarà en contacte amb més investigadores de centres de recerca, universitats i empreses.

Més informació i inscripció: https://100tifiques.cat/.

CIÈNCIA I SOCIETAT -

21 de gener de 2021 i 11 de febrer de 2021