Ciencia y Aula

17 Nov 2020
Tallers Open STEAM - Tardor 2020

Organitzats per l’FCRI amb el suport de Fundació “la Caixa”, els tallers d’innovació docent Open STEAM ofereixen suport i actualització als docents per a la introducció del mètode científic a les aules de primària, ESO i batxillerat. Tot i el canvi de format al qual ens hem vist obligats aquest any a causa de la crisi sanitària, els formadors seguiran aportant, de manera virtual, un enfocament pràctic per tal d’afavorir la formació del professorat en activitats d’experimentació científica adreçades a aquests nivells educatius.

El nombre de places és limitat (màxim de 50 persones per curs) i l’assignació es farà per estricte ordre d’inscripció.

Més informació sobre els tallers i inscripcions: https://www.fundaciorecerca.cat/ca/tallers-open-steam-tardor-2020

CIÈNCIA I AULA -

12 de desembre de 2020