El president Torra lliurarà els Premis Nacionals de Recerca 2017 el proper 15 d’octubre al TNC

10 October 2018 | Sala de premsa

L’acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2017, presidit pel M. Hble. Sr. Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya, se celebrarà el proper dilluns 15 d’octubre, al Teatre Nacional de Catalunya (Plaça de les Arts, 1) de Barcelona, a les 19.00 hores. La gala serà conduïda per la periodista Laura Rosel.

Els Premis Nacionals de Recerca, convocats pel Govern de Catalunya i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRIi), fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors.

El Premi Nacional de Recerca 2017 ha estat atorgat a Roderic Guigó, coordinador del Programa de Bioinformàtica i Genòmica del Centre de Regulació Genòmica. La resta de guardonats de l’edició de 2017 són  Nanda Rea, investigadora titular del CSIC a l’Institut de Ciències de l’Espai, Premi Nacional de Recerca al Talent Jove; la Fundació La Marató de TV3, Premi Nacional de Mecenatge Científic; la plataforma Cooperative Automotive Research Network (CARNET), Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I; i la publicació digital UABDivulga, Premi Nacional de Comunicació Científica.

Vegeu resum curricular dels guardonats i guardonades.