Sala de premsa

Alícia Sánchez, de la UPF, guanya el concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” amb una exposició sobre l’ADN de les espècies desconegudes

07 June 2018 | Sala de premsa

Alícia Sánchez, doctoranda representant de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), va guanyar ahir la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i totes les universitats catalanes, amb el suport de la Generalitat de Catalunya. Davant un públic d’unes 200 persones, al Movistar Centre de Barcelona, Sánchez s’hi va imposar als altres 11 finalistes de la resta d’universitats catalanes amb la seva exposició “En busca de las especies perdidas. Biodiversidad y ADN” .

El segon premi va correspondre a Gabriela Montiel, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), per la presentació “PHA: un bioplástico con agenda verde”, mentre que el premi del públic va recaure en Abril Sánchez, de Universitat Internacional de Catalunya (UIC), amb la intervenció titulada “La ciclina cntd2: un nuevo inductor del desarrollo tumoral”. El guardons atorgants van tenir una dotació de 3.000 euros, primer premi; 2.000 euros pel segon i 1.000 euros en el cas del premi del públic.

El jurat va estar integrat per Rafael Marín, director general de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, doctor en Lingüística; Mercè Jou, secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya (Generalitat de Catalunya); Tomàs Molina, Cap de Meteorologia de Televisió de Catalunya, físic i periodista; Elsa Velasco, periodista científica a Big Vang (La Vanguardia), màster en Comunicació Científica; i Sònia Fernández Vidal, doctora en Òptica i Informació Quàntica, escriptora i divulgadora.

Contacte Premsa

Miquel Àngel Guadalupe