News

Acord de col·laboració entre la CCMA i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació per al foment de la divulgació científica

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han firmat un acord de col·laboració que té com a objectiu la divulgació de la ciència i el foment de la cultura científica i el coneixement.

Segons l’acord signat entre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, els mitjans de la CCMA faran un ampli seguiment, a través dels diferents espais, de l’acte de lliurament de la 30a edició del Premis Nacionals de Recerca, previst per a l’octubre. Així mateix, els programes de la Corporació faran continguts específics coincidint amb la Setmana de la Ciència, que tindrà lloc entre 14 i el 29 de novembre i que celebrarà el seu 25è aniversari. Aquesta col·laboració s’estendrà a altres accions, com les relaciones amb el programa Dones i Ciències o amb el foment de la ciència entre els més joves.

Aquest acord s’emmarca en la missió de promoció i difusió de la cultura, l’educació, la creació i la innovació que té la CCMA, i que garanteix a través de la col·laboració amb les institucions que treballen per al seu foment.

9 de juliol de 2020