News

Els 29ns Premis Nacionals de Recerca es lliuren el proper dimarts 3 de desembre al TNC

L’acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2018, presidit pel M. Hble. Sr. Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya, se celebrarà el proper dimarts 3 de desembre, al Teatre Nacional de Catalunya (plaça de les Arts, 1) de Barcelona, a les 18.00 hores. La gala serà conduïda per l’actriu i cantant Elena Gadel. Els Premis Nacionals de Recerca, convocats pel Govern de Catalunya i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors.

Els guardonats de l’edició de 2018 han estat Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB), Premi Nacional de Recerca; Marc Güell, investigador principal del Grup de Recerca en Biologia Sintètica Translacional del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Premi Nacional de Recerca al Talent Jove; la Fundació Pasqual Maragall per a la Recerca sobre l’Alzheimer, Premi Nacional de Mecenatge Científic; el Repsol-BSC Research Center (RBRC), Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I; i programa NanoEduca (ICN2-UB-UAB-CESIRE), Premi Nacional de Comunicació Científica.

*Acte per invitació
29 de novembre de 2019