Tallers Open STEAM

Els tallers d’innovació docent Open STEAM ofereixen suport i actualització als docents per a la introducció del mètode científic a les aules de primària, ESO i batxillerat. El seu contingut aporta un enfocament pràctic per tal d’afavorir la formació del professorat en activitats d’experimentació científica adreçades a aquests nivells educatius.

Tallers Open Steam imatge representativa

Els tallers tenen una mitjana de 40 docents.

S’estudien aspectes variats: els jocs de matemàgia per ensenyar matemàtiques; les possibilitats educatives dels laboratoris remots i virtuals; l’ús d’eines TIC a la classe de ciències.

opensteam_2020

Altres temàtiques són l’aplicació dels telèfons intel·ligents per entendre fenòmens físics i la introducció d’experiments i instruments low cost per estudiar la física a l’aula.

Marc Portella
mportella@fundaciorecerca.cat

Hi col·labora

Apostem per la ciència com a model de futur. I tu?

Col·labora amb els nostres projectes!

Fundació La Caixa
Imatge gràfica del projecte