Vídeos guardonats X(p)rimenta 2021

26 novembre 2021 | Notícies, Sala de premsa

L’acte de lliurament dels guardons X(p)rimenta 2021, organitzat per l’FCRI i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), que va tenir lloc dijous 25 de novembre, a les 11 hores a través canal de YouTube de Recerca en Acció

En aquesta edició, degut a l’alta qualitat dels vídeos presentats per l’alumnat i professorat a X(p)rimenta 2021, al jurat li ha costat molt decidir els millors vídeos presentats.

Enguany s’ha decidit guardonar 9 treballs repartits entre infantil, primària, secundària i batxillerat i cicles formatius. Trobareu els vídeos guardonats en el canal de YouTube de Recerca en Acció.

Categoria Infantil (novetat)

Menció especial: Com inflar un globus sense bufar (Col·legi Immaculada Concepció. Lloret de Mar)

Categoria Primària

Vídeo guanyador: Surem millor a la piscina o a la platja? (Jesuïtes Sarrià Sant Ignasi. Barcelona)

Menció especial: Separem mescles heterogènies (Joan Roca 1953. Barcelona)

Categoria Secundària

Vídeo guanyador: El telèfon (Escola Betània-Patmos. Barcelona)

Menció especial: Dolç cicle de les roques (Institut La Mitjana. Lleida)

Menció especial: Observem la fotosíntesi (Escola Betània-Patmos. Barcelona)

Categoria Batxillerat / Cicles formatius

Vídeo guanyador: Osmosi (Escola Gravi. Barcelona)

Menció especial: El Somni dels Alquimistes (Institut Castelló d’Empúries. Castelló d’Empúries)

Menció especial: Diferenciació del pH a partir d’antocianines (Jesuïtes Casp Sagrat Cor de Jesús. Barcelona)

X(p)rimenta 2021 compta amb el patrocini principal de Palobiofarma, Ercros, Reig Jofre i Telstar, el patrocini de CasioFrit Ravich i el Centre Tecnològic Leitat, el suport de Pendulum, el MMACA i el grup El Nanoescopista; i la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, EduCaixa “la Caixa” l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) – Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Organitzadors:

Amb el patrocini principal:

Amb el patrocini:

Amb la col·laboració de: