Surt de Recerca per Catalunya inclou les activitats de voluntariat ambiental a la seva agenda d’activitats

19 setembre 2019 | Sala de premsa

Surt de Recerca per Catalunya, portal divulgatiu de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), posa a disposició de les entitats de voluntariat ambiental, des d’aquest mes de setembre, l‘agenda d’activitats d’interès científic que gestiona des de fa 3 anys. Aquesta iniciativa vol promocionar les activitats de les entitats que fomenten el voluntariat ambiental i augmentar la participació de les famílies, un dels públics principals del portal, en aquestes iniciatives. L’interès creixent en la preservació del medi ambient per part del públic adolescent i la voluntat de transferir coneixement que hi ha darrera d’aquestes activitats han estat decisius per a fer una acció de captació d’aquesta mena d’activitats que s’organitzen a Catalunya.