Notícies | Sala de premsa

El TNC acollirà el lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2021 el proper 7 de juny

26 maig 2022 | Notícies, Sala de premsa

Pere Aragonès, president de la Generalitat de Catalunya, presidirà el pròxim 7 de juny l’acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2021, que tindrà lloc al Teatre Nacional de Catalunya (plaça de les Arts, 1), a Barcelona, a les 17.00 hores i comptarà amb la participació de l’Hble. Sra. Gemma Geis, consellera Recerca i Universitats i presidenta de l’FCRI.

L’acte serà presentat per la periodista Cristina Riba i està patrocinat per Boehringer Ingelheim i BBVA. Els Premis Nacionals de Recerca, convocats pel Govern de Catalunya i l’FCRI, fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors/ores, mecenes, empresaris/àries, emprenedors/ores i comunicadors/ores.

Els guardonats de la 32a edició, corresponent a 2021, són:

• Maciej Lewenstein, professor d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO); director del grup de recerca en Teoria de l’Òptica Quàntica, Premi Nacional de Recerca.
  • Jelena Radjenović, professora d’investigació ICREA a l’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA), Premi Nacional de Recerca al Talent Jove.
  • El programa “Som investigadores”,del Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS), Premi Nacional de Comunicació Científica.
  • Fundació Banc Sabadell, Premi Nacional de Mecenatge Científic.
  • Centre de Visió per Computador i Intel Intelligent Systems Lab pel simulador Carla, Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I.
  • Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (IRB) i ICREA per Ona Therapeutics, Premi Nacional a la Creació d’una Empresa de Base Científica.

*Acte amb assistència per invitació.

Contacte Premsa

Miquel Àngel Guadalupe