Avui es presenta a l’FCRi el programa Petits Talents Científics, curs 2018/2019

19 setembre 2018 | Sala de premsa

L’organització d’espais de ciència a les aules, els seves possibilitats i límits, juntament amb la recerca sobre els relacions i comportament del éssers vius, seran els temes protagonistes dels cursos adreçats a docents d’educació infantil i primària que  ofereix enguany el programa Petits Talents Científics, co-organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació,  l’Institut Municipal d’Educació i l’Obra Social “la Caixa” i que s’adreça als centres educatius de la ciutat de Barcelona.

Petits Talents Científics és un programa que vol fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat d’educació infantil i primària. L’objectiu és proporcionar als centres educatius un seguit de recursos i orientacions pedagògiques que ajudin els mestres a implantar metodologies més participatives i creatives a l’aula i que permetin la realització de petits treballs de recerca i de pràctiques experimentals per part de l’alumnat.

Dins del programa s’hi inclou assessorament personalitzat per a desenvolupar projectes de contingut científic a l’escola; Encontres i Fires d’Experimentació, com a cloenda dels cursos, que se celebraran a CosmoCaixa Barcelona, per tal que els alumnes puguin mostrar el projectes elaborats i compartir vivències. Els centres participants també podran sol·licitar xerrades-taller adreçades al claustre del professorat per compartir la metodologia de Petits Talents Científics.

Podeu consultar aquí el programa de l’edició d’enguany.