Apunta’t a la 2a edició dels “Monòlegs del Club de la Ciència”

02 octubre 2020 | Sala de premsa

Si t’agrada disseminar la ciència en català, no dubtis a participar en la 2a edició del concurs “Els monòlegs del Club de la Ciència”, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la innovació (FCRI) i inclosa al programa de la 25a Setmana de la Ciència (SC’20). El termini per a inscriure-s’hi finalitza el 26 d’octubre de 2020.

L’objectiu del concurs (vegeu bases) és promoure la comunicació de la ciència d’una manera sintètica, amena i entenedora i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d’eines per a presentacions. Pot participar-hi qualsevol persona, major d’edat, que estudiï o exerceixi professionalment a àrees relacionades la ciència i/o tecnologia, inclosa la docència preuniversitària especialitzada en ciències.

La presentació de les candidatures es fa mitjançant un formulari disponible a la pàgina web de l’SC’20. Els monòlegs hauran de ser en llengua catalana i ser inèdits, sense haver estat difosos prèviament per cap mitjà, ja sigui en esdeveniments presencials o per Internet. El concurs guardona els tres millors monòlegs escollits pel jurat, amb un primer premi de 1.000 euros, i la possibilitat de participar en tres actuacions que la companyia Big Van Ciència durant 2021; un segon 600 euros i un tercer de 400 euros.