Ley de cookies Aquest lloc web utilitza galetes i tecnologies semblants. Si continua navegant pel lloc web, voldrà dir que n’accepta l’ús. Veure més

Sala de premsa

Xerrada “Nanotecnologia a l’aula: propostes diferents, propostes sorprenents”
Xerrada “Nanotecnologia a l’aula: propostes diferents, propostes sorprenents”

L’auditori de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) va acollir ahir la xerrada “Nanotecnologia a l’aula: propostes diferents, propostes sorprenents”, realitzada en el marc del projecte sySTEAM, finançat pel Programa Erasmus + de la Unió Europea amb l’acord de subvenció núm. 2017-1-LT01-KA201-035288.

Aquest seminari-taller, adreçat a professors de secundària, va mostrar al docents el que és la nanotecnologia, com funciona i per què esta revolucionant actualment molts sectors industrials. En paral·lel, es van dur a terme diferents experiments per demostrar que hi han moltes possibilitats per introduir-la a l'aula. La combinació de teoria i pràctica portada a terme en aquesta jornada de nanociència va permetre als docents descobrir de primera mà el món invisible de la nanotecnologia.

La jornada va comptar amb una presentació prèvia de la guia sySTEAM per implementar noves tecnologies a l’aula, a càrrec de David Segarra, coordinador de l’eix Ciència i Aula de l’FCRi, i posteriorment amb la xerrada que dona títol al taller, “Nanotecnologia a l’aula: propostes diferents, propostes sorprenents”, protagonitzada per Jordi Díaz-Marcos, coordinador de Tècniques Nanomètriques (CCiTUB) i Nanodivulga de la Universitat de Barcelona (UB).

29 de març de 2019
Barcelona

Contacte Premsa

Miquel Àngel Guadalupe

Cap de Premsa