Sala de premsa

Segona edició del curs MOOC d’emprenedoria “Com crear la teva empresa”

S'ha obert la inscripció per a la segona edició del curs MOOC d’emprenedoria “Com crear la teva empresa” desenvolupat per totes les universitats públiques catalanes. L’objectiu del curs és oferir eines per adquirir competències i coneixements sobre conceptes claus per a tirar endavant un projecte empresarial, però també de gran utilitat per a la pràctica professional. El curs començarà el 25 de març de 2019.

El MOOC “Com crear la teva empresa”, que és gratuït, s’estructura en tres mòduls, amb l'objectiu de crear i validar un model de Negoci (15 sessions). Cada sessió/lliçó consta d’un vídeo d’uns 6-7 minuts, un qüestionari i altre material addicional. La durada del curs complet és de tres setmanes amb una dedicació d’unes 4 hores setmanals.

Aquesta edició del curs està impulsada per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi), Catalunya Emprèn i en el marc de la iniciativa Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI), coordinada per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP).

Per a més informació i inscripcions: https://mooc.fundaciorecerca.cat/courses/.

25 de febrer de 2019

Contacte Premsa