Sala de premsa

El termini de presentació de candidatures als PNR 2018 finalitza el 28 de setembre

El termini de presentació de candidatures a la 29a edició dels Premis Nacionals de Recerca (PNR 2018) finalitza el pròxim divendres 28 de setembre de 2018 a les 14.00 hores. Els PNR, convocats per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, tenen com a finalitat fomentar el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors científics vinculats al nostre país.

Els guardons consten dels premis següents: Premi Nacional de Recerca; Premi Nacional de Recerca al Talent Jove; Premi Nacional de Comunicació Científica; Premi Nacional de Mecenatge Científic i Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I.

Segons les bases dels Premis, les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, les empreses i fundacions i, en general, tots els agents del sistema català de recerca i innovació, poden presentar candidatures a totes les categories.

La presentació de candidatures caldrà fer-la a través del web www.fundaciorecerca.cat/premi, on trobareu tota la informació necessària i les bases per a presentar la candidatura a qualsevol de les modalitats dels Premis Nacionals de Recerca.

17 de setembre de 2018

Contacte Premsa