Sala de premsa

Trobada amb Brandon Ballengée, biòleg i artista, pioner de projectes STEAM
La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i el consolat general dels Estats Units a Barcelona han organitzat la xerrada “Combined STEAM Art/Science Practices to Engage Students into Ecological Science”, a càrrec de Brandon Ballengée, biòleg, artista, educador ambiental i investigador a la Universitat Estatal de Louisiana, que tindrà lloc el dijous 28 de setembre a les 18.00 h, a la seu de la Fundació Catalana per a la Recerca (Passeig Lluís Companys 23, Barcelona).

Brandon Ballengée combina el seu treball com a investigador en ecologia amb la creació artística i l'educació ambiental. El ponent presentarà alguns exemples de programes de STEAM que combinen art i ciència, com ara els estudis participatius sobre amfibis amb deformitats, la utilització d’escultures de llum per analitzar la diversitat d'insectes o la recerca d’espècies de peixos "desapareguts" després del vessament de petroli del Golf de Mèxic de 2010, entre d’altres.

Aquest enfocament ha demostrat ser eficaç a l'hora d'implicar els estudiants en l’estudi de les ciències i pot ser útil per al professorat d'educació primària i secundària. La sessió serà en anglès i l’assistència serà per invitació.
Barcelona, 26 de setembre de 2017

Contacte Premsa