Els 29ns Premis Nacionals de Recerca es lliuraran el 15 d’octubre al TNC

L’acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2018, presidit pel M. Hble. Sr. Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya, se celebrarà el proper dimarts 15 d’octubre, al Teatre Nacional de Catalunya (plaça de les Arts, 1) de Barcelona, a les 19.00 hores. La gala serà conduïda per l’actriu i cantant Elena Gadel. Els Premis Nacionals de Recerca, convocats pel Govern de Catalunya i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors. Els guardonats de l’edició de 2018 han estat Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB), Premi Nacional de Recerca; Marc Güell, investigador principal del Grup de Recerca en Biologia Sintètica Translacional del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Premi Nacional de Recerca al Talent Jove; la Fundació Pasqual Maragall per a la Recerca sobre l’Alzheimer, Premi Nacional de Mecenatge Científic; el Repsol-BSC Research Center (RBRC), Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I; i programa NanoEduca (ICN2-UB-UAB-CESIRE), Premi Nacional de Comunicació Científica.

*Acte per invitació
25 de setembre de 2019