Ciència i Societat

Projectes europeus

- què fem?

Des de 1994, l’FCRi disposa d’una unitat especialitzada en la captació d’ajuts de la Unió Europea per a projectes de divulgació científica. Aquest nucli professional acumula prou experiència com per a gestionar simultàniament un gran nombre de projectes transnacionals en diverses temàtiques de l’àmbit de la comunicació i la divulgació cientificotècnica, una activitat que genera coneixement i beneficis per al progrés social.

En l’actualitat, la Fundació participa al projecte europeu: Paths 4 integrity (2019-2022), sobre integritat a la recerca científica.

Recentment, l’FCRi ha participant en projectes com ara PACITA (assessorament cientificotecnològic per a parlaments, 2011-2015) i CIMULACT (sobre recerca i innovació responsables 2015-2018).

hi col·labora
responsables