Setmana de la Ciència 2022

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, organitza la 27a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà de l’11 al 20 de novembre, arreu de Catalunya. La Setmana de la Ciència compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la divulgació de la ciència i tecnologia.

La Setmana de la Ciència està adreçada a tots el públics i l’assistència i participació a les activitats és gratuïta. L’objectiu d’aquest esdeveniment és apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i promoure les vocacions científiques entre els més joves.

Per a l’edició d’enguany es proposa com a fil conductor la innovació i el coneixement local com a motor de creixement, posant en valor els actius en innovació i ciència que hi ha arreu del país. En paral·lel, l’SC fomentarà la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes del procés de recerca científica.

Altres temes de rellevància que s’emmarquen dins l’SC22 són:

- Commemoració de l’Any Internacional de les Ciències Bàsiques per al Desenvolupament Sostenible - 100 anys del naixement del primatòleg, Jordi Sabater i Pi.

Més informació: https://setmanaciencia.fundaciorecerca.cat/frontend/

11 novembre 2022 - 20 novembre 2022 in Catalunya | Agenda, Ciència i Societat