La Fundació

03 Des 2019
Jornada Ciència amb i per la societat

Jornada informativa sobre les properes convocatòries 2020 del programa “Ciència amb i per la societat” (SWAFS) d’H2020 organitzada per Blanquerna (URL), la Oficina Europea del Ministerio i l'AGAUR. El programa SWAFS té per objectiu promoure la recerca i la innovació responsable a partir d’una sèrie d’accions destinades a la participació de la ciutadania en ciència, la formació científica, la comunicació i divulgació de la ciència, aspectes ètics i de gènere, etc.

Data: 3 de desembre de 2019.

Lloc: Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL.Plaça de Joan Coromines. 08001 Barcelona.

Organitza: Oficina Europea del MICIU/Blanquerna (URL)/AGAUR.

Per a més informació, cliqueu aquí.

LA FUNDACIÓ -

3 de desembre de 2019