La Fundació

17 Mai 2019
V Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona

El 17 de maig de 2019 la Universitat de Barcelona obre les seves portes a la ciutadania per celebrar la V Festa de la Ciència de la UB (V Festa de la Ciència de la UB).

L'activitat té com a objectiu fer accessible a tots els públics, d'una manera lúdica i innovadora, la investigació que es porta a terme a la Universitat. Per a això, durant tot el dia, la UB organitzarà activitats de divulgació (tallers, xerrades i jocs) en què es posarà en valor la tasca d'investigadors de tots els camps del coneixement i s'explicarà de quina manera repercuteix la investigació en el progrés de la societat.

Els grups escolars han de formalitzar la inscripció omplint el formulari, d'aquesta manera podrem organitzar la seva visita i oferir-los el material complementari.

Més informació: http://www.ub.edu/laubdivulga/festacienciaub/

LA FUNDACIÓ -