La Fundació

06 Mar 2019
Fira Recerca en Directe 2019

La Fira Recerca en Directe 2019 –que organitza la Unitat de Cultura Científica del Parc Científic de Barcelona, en col·laboració amb l'Obra Social "la Caixa"– pretén mostrar projectes de recerca actuals, que s'estan duent a terme a Catalunya a diferents àmbits de recerca. Amb l'objectiu d'acostar la ciència a tots els ciutadans, 11 grups traslladaran part dels seus laboratoirs a CosmoCaixa Barcelona, per tal d'interactuar amb les persones assistents i permetre'ls fer experiments i resoldre enigmes seguint una metodologia científica.

La 17 edició d'aquesta fira es farà a CosmoCaixa Barcelona (C/Isaac Newton, 26) els dies 6, 7 i 8 de març per a escoles i el dissabte 9 de març de 10 h a 14 h per al públic general.

Més informació: https://recercaensocietat.wordpress.com/fira/fira-recerca-en-directe-2019-2/

LA FUNDACIÓ -

Del 6 al 9 de març de 2019