La Fundació

08 Oct 2018
Cicle de xerrades "Dilluns de ciència"

La Residència d’Investigadors ofereix a les persones del món científic i acadèmic un espai on allotjar-se i on també poder parlar de la seva recerca a tots els públics. Una mostra és el cicle de xerrades Dilluns de ciència organitzat pel mateix equipament, la institució Centres de Recerca de Catalunya (CERCA) i l’Obra Social "la Caixa" durant aquesta tardor, del 8 d'octubre fins al 10 de desembre.

Aquestes xerrades gratuïtes permeten conèixer el treball que investigadors i investigadores realitzen en camps del coneixement molt diversos amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones i d’ajudar a la societat a avançar cap a un futur sostenible.

Les xerrades es poden seguir en directe via streaming des d'aquí.

Més informació: http://www.residencia-investigadors.es/ca/cicles/dilluns-de-ciencia/

LA FUNDACIÓ -

Del 8 d'octubre fins al 10 de desembre de 2018