La Fundació

21 Nov 2018
XV Jornada CREAF-SCB-ICHN: «Reptes, idees i solucions per a fer ciència ciutadana útil i amb impacte»

La ciència ciutadana està creixent en el món de la recerca de manera exponencial. La societat ho reclama com una eina educativa, de governança i de participació perquè és conscient que per mitjà de la ciència es poden solucionar problemes socials o ambientals que els preocupen. A la vegada, els projectes científics s’avaluen cada cop més segons l’impacte i el retorn a la societat.

La XV Jornada de l’SCB, la ICHN i el CREAF servirà per a discutir i reflexionar sobre aquests desafiaments, per a conèixer persones expertes de centres de recerca, entitats i administracions que hi han hagut de fer front, i per a aprendre com es pot incloure amb èxit la ciència ciutadana en la nostra estratègia científica, empresarial, educativa o d’innovació en la gestió.

Podeu veure el programa aquí.

Data: 21 de novembre de 2018

Lloc: Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans. C/ Carme, 47. Barcelona

Hora:9 h

Organitzen: Societat Catalana de Biologia, Institució Catalana d’Història Natural i Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals