La Fundació

06 Nov 2018
XI Jornades d'Innovació Educativa Francesc Ferrer i Guàrdia - El repte de l'educació a l'era digital

L'Ajuntament d'Alella organitza des de l'any 2002 les Jornades Francesc Ferrer i Guàrdia d'Innovació Educativa, una iniciativa que pretén facilitar i promoure un espai de debat, reflexió i intercanvi d'experiències sobre el món educatiu obert als diferents sectors que intervenen en aquest àmbit. Les jornades van néixer coincidint amb el centenari de l'Escola Moderna fundada pel pedagog alellenc Francesc Ferrer i Guàrdia.

Aquestes jornades, que tindran lloc el 6, 7, 8 i 10 de novembre de 2018, pretenen facilitar i promoure un espai de debat, reflexió i intercanvi d’experiències sobre el món educatiu des d’una visió àmplia, que pugui interessar a diferents agents, equips directius i docents, i també famílies i professionals relacionats amb l’educació.

Més informació sobre el programa i inscripcions: http://www.alella.cat/jornadesferreriguardia.

LA FUNDACIÓ -

6, 7, 8 i 10 de novembre de 2018