La Fundació

26 Oct 2018
Taller públic de co-creació: El futur de la nanotecnologia en l'energia

La nanotecnologia està permetent als científics i enginyers aconseguir coses que fins fa pocs anys eren impensables. Per reflexionar sobre aquest tema, la Universitat RMIT (com a part del projecte europeu GoNano i en col·laboració amb la CCIT-UB de la Universitat de Barcelona) us convida a un taller interactiu d'un dia, obert a tothom, sobre "el futur de la nanotecnologia en l'energia ", que es realitzarà el dia 26 d'octubre a les oficines de RMIT Europe al districte 22 @ de Barcelona. Volen saber saber què penseu sobre com els avenços en aquesta àrea tecnològica podrien beneficiar, i quines inquietuds teniu sobre les seves possibles aplicacions en el subministrament i emmagatzematge d'energia.

La inscripció és gratuïta. Per a més informació, cliqueu aquí. No es requereix formació acadèmica ni coneixements previs de nanotecnologia. Els seleccionats rebran una targeta-regal de 30 € per la seva participació durant el dia.

Data: divendres, 26 d'octubre, 2018
Hora: 09:30 – 16:00
Lloc: RMIT Europe, Edifici Media-TIC, Planta 5, C. Roc Boronat, 117, Barcelona 08018.

LA FUNDACIÓ -

26 d'octubre de 2018