Agenda

1a edició de la convocatòria d’ajuts per al foment de la cultura científica a Catalunya

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) convoca avui la primera edició de la seva “Convocatòria d’Ajuts per al foment de la cultura científica a Catalunya”. La iniciativa es destina a finançar projectes comunicatius científics inèdits, especialment de futurs influencers en xarxes socials menors de 40 anys però també de comunicadors i disseminadors consolidats, majors de 40, podent-se atorgar, igualment, a entitats o empreses. La dotació econòmica total és de 200.000 euros, dels quals 140.000 euros es destinen als joves menors de 40 anys (Talent jove) i 60.000 euros als majors de 40 (Talent consolidat).

Les sol·licituds cal presentar-les mitjançant el web  https://ajutsfcri.fundaciorecerca.cat fins al 20 d’octubre de 2021, a les 14.00 hores.

22 setembre 2021 - 20 octubre 2021 in Catalunya | Agenda, Ciència i Societat