Agenda

Oberta la convocatòria 3a edició del concurs «Els monòlegs del Club de la Ciència»

Si t’agrada disseminar la ciència en català, no dubtis a participar en la 3a edició del concurs “Els monòlegs del Club de la Ciència”, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la innovació (FCRI) i inclosa al programa de la 26a Setmana de la Ciència (SC’21). El termini per a inscriure-s’hi finalitza el 28 d’octubre de 2021.

L’objectiu del concurs (vegeu bases) és promoure la comunicació de la ciència d’una manera sintètica, amena i entenedora i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d’eines per a presentacions. Pot participar-hi qualsevol persona, major d’edat, que estudiï o exerceixi professionalment a àrees relacionades la ciència i/o tecnologia, inclosa la docència preuniversitària especialitzada en ciències.

La presentació de les candidatures es fa mitjançant un formulari. Els monòlegs hauran de ser en llengua catalana i ser inèdits, sense haver estat difosos prèviament per cap mitjà, ja sigui en esdeveniments presencials o per Internet. El concurs guardona els tres millors monòlegs escollits pel jurat, amb un primer premi de 1.000 euros, i la possibilitat de participar en tres actuacions que la companyia Big Van Ciència durant 2022; un segon 600 euros i un tercer de 400 euros.

28 juny 2021 - 28 octubre 2021 in Catalunya | Agenda, Ciència i Societat