Ciència i Societat

03 Des 2019
Acte lliurament Premis Nacionals de Recerca 2018

El proper dimarts 3 de desembre, a les 18 hores, tindrà lloc l'acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. Aquests guardons reconeixen i reflecteixen les diverses facetes tant de l’activitat investigadora com de les iniciatives de comunicació i divulgació científica, de mecenatge científic i de cooperació pública i privada en projectes d’R+I a Catalunya.

Els guardonats són:

• Premi Nacional de Recerca: Dra. Licia Verde, professora d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB)

• Premi Nacional de Recerca al Talent Jove: Marc Güell, investigador principal del Grup de Recerca en Biologia Sintètica Translacional del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)

• Premi Nacional de Mecenatge Científic: Fundació Pasqual Maragall per a la Recerca sobre l’Alzheimer

• Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I: Repsol-BSC Research Center (RBRC)

• Premi Nacional de Comunicació Científica: Programa NanoEduca (ICN2-UB-UAB-CESIRE)

*Per accedir a l'acte cal invitació.

CIÈNCIA I SOCIETAT -

3 de desembre de 2019